Sunday, April 22, 2018

Cubomania

CUBOMANIA. 




CUBOMANIA BLOCKCHAIN ​​GAME-BASED GEÏNTEGREERD IN ONS EIGEN ROBOTICA BEDRIJFSSYSTEEM


VOORAF
Cubomania is een online platform voor voorschools onderwijs met integratie in fysieke omstandigheden. De unie van twee opwindende en volledig onontgonnen markten met betrekking tot het gebruik van deze blockchain-innovatie maakt het tot een ongelooflijke open deur voor de belangrijkste financiële experts in deze sectie. Cubomania creëerde ook een online platform voor kindereducatie dat moderne educatieve programma's zal helpen en bieden. Bovendien is de toepassing van blockchaintechnologie gedecentraliseerd om veel dingen te waarborgen, geen platform is hetzelfde als dat voor de werkgemeenschap.
Allereerst kan een 5-jarig kind een mobiele telefoon, tablet, e-reader gebruiken. Ze hebben toegang tot internet. Dit gebeurt omdat elke volgende generatie inspeelt op de kennis en ervaring van de vorige generatie. Ze hebben een programma nodig dat gebaseerd is op de nieuwste educatieve ervaring die hen in staat stelt om kennis en kennis op te doen, het is een feit dat de kindertijd de belangrijkste tijd in ieders leven is, omdat de ervaring die mensen in de kindertijd hebben de hersenen en het leervermogen bepaalt, om samen te gaan met anderen en te reageren op de dagelijkse druk en uitdagingen.

Deze Cubomania zal iedereen heel veel helpen. Wanneer je hetzelfde probleem ontdekt in de begindagen van het computertijdperk totdat Bill Gates mensen communiceerde met computers, omdat een van de doelen van cubomania de belangrijkste trend is die zich in de industrie voordoet, is industriële robotica, die een belangrijke pijler is als een commerciële robot die blijft verbazen met zijn jaar-op-jaar prestatiecurve. Terwijl de prijzen voor robots, sensoren, CPU's en communicatie blijven dalen terwijl de mogelijkheden blijven toenemen.
Uw voordeel van cubomania is zoveel dat een van hen beter is dan een computer met bepaalde functies en bepaalde vaardigheden die een hoog niveau bereiken en spelers uit het milieusysteem door middel van bonussen zullen hen productiever maken als ze kunnen bereiken. Industrieel gamen heeft bewezen een concept te zijn dat efficiënt en financieel opgewekt werkt voor entertainmentproducten die een menselijke reactie zoals stress uitbuiten.
Daarnaast biedt het Cubomania-platform studenten online cursussen aan met een duidelijk en transparant blockchain-gebaseerd beloningssysteem. Overeenkomsten tussen aankomende studenten en content providers worden bereikt door tussenpersonen via een slim contract op basis van Ethereum. Dit betekent dat mensen cursussen kunnen kopen en karakters van over de hele wereld kunnen leren en nog steeds volledig vertrouwen hebben in het succes. Het spelpersonage zal een kind toelaten na te denken over sociale samenwerking in het algemene publiek, begrip voor de menselijke schaal. Het heeft een mate van vitaliteit, voldoening en leven, die een kind opvoedt om zijn karakter te benaderen, en vervolgens het individu om zich heen behandelt. In een vruchtbare gebeurtenis (bijvoorbeeld als een kind wordt geassocieerd met een personage, zodat het personage de meest abnormale mate van tevredenheid vertoont),
Screenshot_2018-04-18-17-30-58-1.png
CUBO TOKEN
Token CUBO is het enige interne betaalmiddel dat wordt gebruikt in het Cubomania-milieusysteem. Token CUBO is een op Ethereum gebaseerd token op basis van ERC-20, ontworpen om te werken op het Cubomania-platform.
Token heeft de volgende functies in het Cubomania-omgevingssysteem:
1. Token CUBO geeft toegang tot Cubomania gebaseerd spelleerplatform
2. CUBO-tokens garanderen kortingen voor kubussen. Elke gebruiker kan producten van het bedrijf van overal ter wereld rechtstreeks kopen zonder te wachten tot het product in de plaatselijke winkels verschijnt. Kosten in tokens zijn altijd 40% lager dan de kosten in Fiat Money. Als u betaalt met papiergeld (met Visa of MasterCard), worden exclusieve kortingen voor Cubomania-systemen voor milieusystemen niet toegepast en worden speelgoed zonder korting verkocht tegen de volledige prijs.
3. Token CUBO zal worden gebruikt in slimme contracten als betaalmiddel tussen makers van educatieve inhoud, partners en platformdeelnemers. CUBO-tokens zorgen dus voor de vervulling van gedeelde verplichtingen, bijvoorbeeld betaalmiddelen voor producten en diensten zoals educatieve programma's, individuele plannen, lessen met docenten of onderwijsadviseurs, onderwijscentra, online scholen, hogescholen.
4. CUBO-tokens worden gebruikt als betaalmiddel in het Bounty Cubomania-programma.
5. Token CUBO zal worden gebruikt als een hulpmiddel voor CuboBuddy-spellen. Token CUBO zal worden gebruikt om gedragskenmerken te verwerven om een ​​lerend karakter te creëren.
6. CUBO-tokens gebruiken als beloningen in incentiveprogramma's van externe bedrijven, waarbij inhoud wordt gemaakt.
7. Token CUBO zal worden gebruikt om toegang te krijgen tot digitale activa zoals studenttransmissiescripts voor de betrokken organisaties (grote gegevens), het leren van karakters en educatieve programma's.
8. Als speelgoed wordt gekocht, krijgen gebruikers een aantal CUBO-tokens, afhankelijk van het type en het model van de kubus. Deze tokens beginnen te groeien nadat de gebruiker zich inschrijft in het ecosysteem.
9. Krijgen tokens als cadeau voor dagelijkse activiteiten uitgevoerd door kinderen, studenten, studenten.
10. Zorg voor de naleving van gedeelde verplichtingen, bijvoorbeeld betaalmiddelen voor producten en diensten, zoals educatieve programma's, individuele plannen, lessen met docenten of onderwijsadviseurs, onderwijscentra, online scholen, hogescholen.
11. CUBO-tokens worden gebruikt als betaalmiddel in het programma Bounty Cubomania ..
12. Token CUBO zal worden gebruikt als een hulpmiddel voor CuboBuddy-spellen. Token CUBO zal worden gebruikt om gedragskenmerken te verwerven om een ​​lerend karakter te creëren.
13. CUBO-tokens gebruiken als beloningen in incentive-programma's van externe bedrijven, waarbij inhoud wordt gemaakt.
14. Token CUBO zal worden gebruikt om toegang te krijgen tot digitale activa zoals studenttransmissiescripts voor de betrokken organisaties (grote gegevens), het leren van karakters en educatieve programma's.


DANKBETUIGINGEN WERELDWIJD
Voor dit jaar hebben we deelgenomen aan 12 evenementen, waaronder aanloopgevechten, technologiefora en internationale tentoonstellingen
Onze producten winnen de prestigieuze start-up battle of Vernadsky Challenge 2017 met prijzengeld van 70.000 Amerikaanse dollars. We zijn deelgenomen aan de TOP 12-projecten van Oekraïne, vertegenwoordigd op het hoofdevenement van de hardware-industrie CES 2018 Las Vegas. En we zijn gewoon opgewarmd.
dus voor mijn schrijven dit, voor meer informatie kunt u de officiële website hieronder bezoeken:

Auteurs: willi domika
ETH address: 
0xA00647621A4256eC0fcCca85253d06b61Fc88D5c

No comments:

Post a Comment